Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
1. Název
Obec Holoubkov
2. Důvod a způsob založení
Postavení obce Holoubkov je právně zakotveno sedmou hlavou Ústavy ČR a zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) v platném znění. Obec Holoubkov je územním samosprávným společenstvím občanů, které má právo na samosprávu. Je veřejnoprávní korporací, která má vlastní majetek a vlastní příjmy a hospodaří za podmínek stanovených zákonem podle vlastního rozpočtu. V právních vztazích vystupuje vlastním jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající.
Obec spravuje své záležitosti samostatně v souladu se zákonem a jinými právními předpisy vydanými na základě zákona. Na svém území vykonává státní správu, jež mu byla svěřena zákonem. Při výkonu této přenesené působnosti se řídí zákony a právními předpisy vydanými na základě zákona, a též usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.
3. Organizační struktura
Personální obsazení obecního úřadu
Vnitřní organizační složky obce:
Zřízené příspěvkové organizace:
Obec je členem těchto sdružení:
- Horní Berounka, povodí Klabavy - dobrovolný svazek obcí
- Svaz měst a obcí České republiky
- Sdružení měst a obcí Plzeňského kraje
- Sdružení měst a obcí Polygon
- územní působnost v rámci Místní akční skupiny Světovina
Uzavřené veřejnoprávní smlouvy:
- Město Mýto - působnost Městské policie Mýto
- Město Mýto - přestupková agenda
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obec Holoubkov Holoubkov 48 338 01 Holoubkov |
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obec Holoubkov Holoubkov 48 338 01 Holoubkov |
4.3 Úřední hodiny
Pondělí | 06:30 - 11:30 12:00 - 17:00 |
Úterý | 06:30 - 11:30 12:00 - 14:00 |
Středa | 06:30 - 11:30 12:00 - 17:00 |
Čtvrtek | 06:30 - 11:30 12:00 - 14:00 |
Pátek | ZAVŘENO |
4.4 Telefonní čísla
pevné linky: | +420 371 751 130 |
+420 371 751 131 | +420 371 751 165 |
mobily: | +420 728 020 276 |
+420 602 346 923 | +420 724 186 834 |
+420 605 314 301 |
4.5 Čísla faxu
----------
4.6 Adresa internetové stránky
internetová stránka: http://www.obecholoubkov.cz
4.7 Adresa e-podatelny
e-podatelna: podatelna(AT)obecholoubkov+dot+cz
4.8 Další elektronické adresy
lukas-fiser(AT)centrum+dot+cz, stanley62(AT)seznam+dot+cz, hana+dot+krejdlova(AT)gmail+dot+com
5. Případné platby lze poukázat
bankovní spojení: 0843084329/0800 Česká spořitelna a.s., pobočka Rokycany
6. IČ
00258717
7. DIČ
CZ00258717
8. Dokumenty
8.1 Hlavní dokumenty obce
- Zápisy z jednání zastupitelstva
- Jednací řád zastupitelstva obce Holoubkov ze dne 5.11.2018.pdf (215,8 KB)
- Obecně závazné vyhlášky a jiné předpisy
- Územní plán obce
- Strategický plán rozvoje obce v letech 2011 - 2015
8.2 Rozpočet
9. Žádosti o informace
Žádost o informaci podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.):
Fyzická nebo právnická osoba
Jaké jsou náležitosti pro podání žádosti o informace dle zákona č. 106/1999 Sb.
Žádost o informaci je podána dnem, kdy ji Obecní úřad Holoubkov obdržel.
Žádost dle výše uvedeného zákona musí:
- být jako žádost dle tohoto zákona označena („žádost dle informačního zákona“, „žádost dle zákona č. 106/1999 Sb.“, „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“ atd.),
- vyjadřovat, kterému povinnému subjektu je určena,
- obsahovat u fyzické osoby či právnické osoby adresu pro doručování,
- být v případě, že jde o elektronickou žádost, podána prostřednictvím elektronické podatelny Obecního úřadu Holoubkov: podatelna(AT)obecholoubkov+dot+cz.
Jakým způsobem lze žádost podat:
Podat žádost lze – ústně (telefonicky, osobní návštěva úřadu), písemně (poštou – adresa úřadu viz níže nebo osobně na podatelně úřadu), v elektronické podobě (prostřednictvím datové schránky nebo e-podatelny či faxu).
Adresa úřadu, u kterého lze žádost podat:
Obecní úřad Holoubkov, Holoubkov 48, 338 01 Holoubkov
Datová schránka: r59ay5q
Adresa e-podatelny: podatelna(AT)obecholoubkov+dot+cz
10. Příjem žádostí a dalších podání
Postup viz vnitřní směrnice č. 2/2010 – Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností (k dispozici v úředních hodinách na OÚ Holoubkov).
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí Obecního úřadu Holoubkov lze podat odvolání prostřednictvím orgánu, který rozhodnutí vydal.
Opravné prostředky se podávají ve lhůtách a způsobem stanoveným obecnou úpravou správního řízení dle zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů, pokud nestanoví jiný postup zvláštní zákon (např. zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů), zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů nebo nejde o samostatnou zvláštní úpravu (např. zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů).
Ve vydaných rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které stanoví postup odvolatele.
Jedná-li se o rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace, řídí se lhůty pro odvolání § 16 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Odvolání lze učinit písemně nebo ústně do protokolu nebo v elektronické podobě podepsané elektronicky podle zvláštních předpisů (zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu).
- poštou na adresu: Obecní úřad Holoubkov, Holoubkov 48, 338 01 Holoubkov,
- osobně na podatelně obecního úřadu,
- ústně u příslušného orgánu, který rozhodnutí vydal.
12. Formuláře
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Postup při vyřizování žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
Přijaté žádosti o informace vyřizuje starosta obce, který každou žádost posoudí a
a) brání-li nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
b) v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil; neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
c) v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
d) nerozhodne-li podle § 15 zákona o svobodném přístupu k informacím o zamítnutí žádosti, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění; je-li zapotřebí licence podle § 14a zákona o svobodném přístupu k informacím, předloží v této lhůtě žadateli konečnou licenční nabídku.
Lhůtu pro poskytnutí informace podle písm. d) může starosta prodloužit ze závažných důvodů, nejvýše však o deset dní. Závažnými důvody jsou:
a) vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti,
b) konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, nebo mezi dvěma nebo více složkami povinného subjektu, které mají závažný zájem na předmětu žádosti.
O prodloužení lhůty i o jeho důvodech starosta žadatele informuje před uplynutím lhůty pro poskytnutí informace.
Postup při vyřizování petic, žádostí, stížností, návrhů, podnětů či jiných dožádání
- Viz vnitřní směrnice č. 2/2010 – Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
- zák. č. 128/2000 Sb., o obcích
- zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
- zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
- zák. č. 553/1991 Sb., o obecní policii
- zák. č. 133/1985 Sb., o požární ochraně
- zák. č. 238/2000 Sb., o HZS ČR
- zák. č. 239/2000 Sb., o IZS
- zák. č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení (krizový zákon)
- zák. č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy
- zák. č. 585/2004 Sb., o rozsahu branné povinnosti a jejím zajišťování (branný zákon)
- zák. č. 219/1999 Sb., o ozbrojených silách ČR
- zák. č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany ČR
- zák. č. 110/1998 Sb., o bezpečnosti ČR
- zák. č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech
- zák. č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení
- zák. č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech
- zák. č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech
- zák. č. 200/1990 Sb., o přestupcích
- zák. č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím
- zák. č. 85/1990 Sb., o právu petičním
- zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- zák. č. 101/2000 Sb., ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů
- zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce
- zák. č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře
- zák. č. 255/2012 Sb., kontrolní řád
- zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- zák. č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů
- zák. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- zák. č. 243/2000 Sb., o rozpočtovém určení daní
- zák. č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- zák. č. 280/2009 Sb., daňový řád
- zák. č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
- zák. č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
- zák. č. 500/2004 Sb., správní řád
- zák. č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích
- zák. č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě
- zák. č. 266/1994 Sb., o drahách
- zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a změnách některých zákonů
- zák. č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování způsobilosti k řízení motorových vozidel
- zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech
- zák. č. 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu
- zák. č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny
- zák. č. 17/1992 Sb., o životním prostředí
- zák. č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí
- zák. č. 246/1992 Sb., o ochraně zvířat proti týrání
- zák. č. 166/1999 Sb., o veterinární péči
- zák. č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích
- zák. č. 254/2001 Sb., o vodách
- zák. č. 99/2004 Sb., o rybářství
- zák. č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší
- zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
- zák. č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích
- zák. č. 455/1991 Sb., živnostenský zákon
- zák. č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech
- zák. č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu
- zák. č. 561/2004 Sb., školský zákon
- zák. č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě
- zák. č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči
14.2 Vydané právní předpisy
Obecně závazné vyhlášky a jiné předpisy
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
V souladu s ustanovením § 17 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, účtuje Obecní úřad Holoubkov žadatelům úhradu jednotlivých nákladů vynaložených na poskytnutí informace v této výši:
Kopie A4 Kopie A3
černobílé 2,- Kč černobílé 4,- Kč
barevné 4,- Kč barevné 8,- Kč
CD/DVD 15,- Kč
Jedna i započatá hodina práce zaměstnance 100,- Kč.
Poštovné podle platného sazebníku České pošty.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádné usnesení nebylo vydáno.
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
- žádné nejsou
16.2 Výhradní licence
- žádné nejsou
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Výroční zprávy
- Zveřejněno Název Velikost St.
- 02.01.2024 Výroční zpráva PI 2023.pdf(200,6 KB) 86x
- 02.01.2023 Výroční zpráva PI 2022.pdf(203,1 KB) 140x
- 01.01.2022 Výroční zpráva PI 2021.pdf(201,1 KB) 207x
- 01.01.2021 Výroční zpráva PI 2020.pdf(198,8 KB) 247x
- 02.01.2020 Výroční zpráva PI 2019.pdf(134,1 KB) 327x
- 02.01.2019 Výroční zpráva PI 2018.pdf(136,4 KB) 453x
- 02.01.2018 Výroční zpráva PI 2017.pdf(136,1 KB) 512x
- 02.01.2017 Výroční zpráva PI 2016.pdf(137,4 KB) 634x
- 05.01.2016 Výroční zpráva PI 2015.pdf(136,7 KB) 682x
- 05.01.2015 Výroční zpráva PI 2014.pdf(133,2 KB) 738x
- 02.01.2014 Výroční zpráva PI 2013.pdf(134,2 KB) 798x
- 07.01.2013 Výroční zpráva PI 2012.pdf(421,2 KB) 902x
- 01.07.2012 Výroční zpráva PI 2011.pdf(468,2 KB) 914x
- 01.07.2012 Výroční zpráva PI 2010.pdf(463,6 KB) 910x
Poskytnuté informace
Žádosti o poskytnutí informací
- Zveřejněno Název Velikost St.
- 03.10.2024 Žádost ze dne 2.10.2024 - Správa veřejného osvětlení.pdf(243,4 KB) 30x
- 09.01.2022 Žádost ze dne 5.1.2022 - Odběr energií.pdf(85,7 KB) 220x
- 24.02.2021 Žádost ze dne 23.2.2021 - Exekuce proti nezletilým.pdf(241,6 KB) 339x
- 18.08.2019 Žádost ze dne 18.8.2019 - Účast ve VŘ.pdf(347,3 KB) 319x
- 29.11.2018 Žádost ze dne 29.11.2018 - Kastrační program.pdf(745,3 KB) 423x
- 23.05.2018 Žádost ze dne 22.5.2018 - Náklady na GDPR.pdf(344,2 KB) 513x
- 04.04.2018 Žádost ze dne 4.4.2018 - Dluhy vůči obci.pdf(482,2 KB) 484x
- 16.08.2017 Žádost ze dne 16.8.2017 - Škodliví ptáci.pdf(402,1 KB) 595x
- 08.07.2017 Žádost ze dne 5.7.2017 - Sociální bydlení.pdf(184,0 KB) 633x
- 08.07.2017 Žádost ze dne 5.7.2017 - Autorizovaná obal. společnost.pdf(14,8 MB) 790x
- 15.06.2017 Žádost ze dne 15.6.2017 - Informace o stavu VO.pdf(145,0 KB) 808x
- 21.03.2017 Žádost ze dne 21.3.2017 - Třídění a nakládání s odpadem.pdf(1,1 MB) 633x
- 20.02.2017 Žádost ze dne 20.2.2017 - Plán investic obce pro rok 2017.pdf(1008,9 KB) 678x
- 17.10.2016 Žádost ze dne 17.10.2016 - Bankovní účty + darovací smlouva.pdf(1,3 MB) 738x
- 05.02.2016 Žádost ze dne 5.2.2016 - Plán investic obce pro rok 2016.pdf(609,4 KB) 852x
- 29.09.2015 Žádost ze dne 21.9.2015 - Měsíční odměna starosty.pdf(596,1 KB) 850x
- 12.01.2015 Žádost ze dne 12.1.2015 - Plán investic obce pro rok 2015.pdf(614,0 KB) 765x
- 02.01.2014 Žádost ze dne 24.12.2013 - Plán investic obce pro rok 2014.pdf(265,3 KB) 830x
- 11.10.2013 Žádost ze dne 11.10.2013 - plakátovací plochy.pdf(503,1 KB) 906x
- 04.10.2013 Žádost ze dne 3.10.2013 - složení zastupitelstva obce.pdf(630,7 KB) 913x