Výzva k předkládání žádostí o poskytnutí příspěvků zájmovým organizacím na jejich činnost
V souladu s čl. 2 odst. 1 Pravidel pro poskytování příspěvků z rozpočtu obce na činnost zájmových organizací působící v obci Holoubkov, schválených zastupitelstvem obce dne 21.3.2011, tímto vyzývám všechny zájmové organizace působící v obci Holoubkov k předkládání žádostí o veřejnou finanční podporu z rozpočtu obce na svoji činnost v roce 2014.
Termín pro předkládání žádostí je stanoven do 24.2.2014 do 17:00 hod. do podatelny obecního úřadu. Žádost musí obsahovat všechny náležitosti vyžadované výše zmíněnými Pravidly. Využít lze vzoru formuláře, který si každý může vyzvednout na obecním úřadě nebo si ho stáhnout z internetových stránek www.obecholoubkov.cz, sekce Samospráva obce / Formuláře (přímý odkaz).
Veřejná finanční podpora z rozpočtu obce se poskytuje v souladu s Pravidly pro poskytování příspěvků z rozpočtu obce na činnost zájmových organizací působící v obci Holoubkov, které jsou k dispozici na obecním úřadě nebo na internetových stránkách www.obecholoubkov.cz, sekce Samospráva obce / Obecně závazné vyhlášky / oddíl C) Ostatní platné předpisy (přímý odkaz).
Návrh na rozdělení finančních prostředků předkládá Výbor pro kulturu, školství a zájmové organizace zastupitelstvu obce, které o přidělení výše prostředků definitivně rozhodne. Poté bude s jednotlivými žadateli uzavřena Smlouva o poskytnutí veřejné finanční podpory. Celková částka k rozdělení mezi všechny žadatele byla v rozpočtu obce pro rok 2014 navýšena z 200 tis. Kč na 300 tis. Kč.
Každý příjemce veřejné finanční podpory je povinen nejpozději do 30.11.2014 předložit na obecní úřad závěrečné vyúčtování poskytnutého příspěvku, které bude obsahovat zprávu o účelu použití příspěvku a soupisku s kopiemi účetních dokladů.
V Holoubkově dne 6.1.2014
Ing. Lukáš Fišer
starosta obce