Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
1. Název
Obec Holoubkov
2. Důvod a způsob založení
Postavení obce Holoubkov je právně zakotveno sedmou hlavou Ústavy ČR a zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) v platném znění. Obec Holoubkov je územním samosprávným společenstvím občanů, které má právo na samosprávu. Je veřejnoprávní korporací, která má vlastní majetek a vlastní příjmy a hospodaří za podmínek stanovených zákonem podle vlastního rozpočtu. V právních vztazích vystupuje vlastním jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající.
Obec spravuje své záležitosti samostatně v souladu se zákonem a jinými právními předpisy vydanými na základě zákona. Na svém území vykonává státní správu, jež mu byla svěřena zákonem. Při výkonu této přenesené působnosti se řídí zákony a právními předpisy vydanými na základě zákona, a též usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.
3. Organizační struktura
Personální obsazení obecního úřadu
Vnitřní organizační složky obce:
Zřízené příspěvkové organizace:
Obec je členem těchto sdružení:
- Horní Berounka, povodí Klabavy - dobrovolný svazek obcí
- Svaz měst a obcí České republiky
- Sdružení měst a obcí Plzeňského kraje
- Sdružení měst a obcí Polygon
- územní působnost v rámci Místní akční skupiny Světovina
Uzavřené veřejnoprávní smlouvy:
- Město Mýto - působnost Městské policie Mýto
- Město Mýto - přestupková agenda
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obec Holoubkov Holoubkov 48 338 01 Holoubkov |
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obec Holoubkov Holoubkov 48 338 01 Holoubkov |
4.3 Úřední hodiny
Pondělí | 12:00 - 18:00 |
Úterý | 07:00 - 11:30 12:00 - 14:30 |
Středa | 12:00 - 18:00 |
Čtvrtek | 07:30 - 11:30 12:00 - 14:30 |
Pátek | 07:00 - 12:00 |
4.4 Telefonní čísla
pevné linky: | +420 371 751 130 |
+420 371 751 131 | +420 371 751 165 |
mobily: | +420 728 020 276 |
+420 602 346 923 | +420 724 186 834 |
+420 605 314 301 |
4.5 Čísla faxu
----------
4.6 Adresa internetové stránky
internetová stránka: http://www.obecholoubkov.cz
4.7 Adresa e-podatelny
e-podatelna: podatelna(AT)obecholoubkov+dot+cz
4.8 Další elektronické adresy
lukas-fiser(AT)centrum+dot+cz, stanley62(AT)seznam+dot+cz, hana+dot+krejdlova(AT)gmail+dot+com
5. Případné platby lze poukázat
bankovní spojení: 0843084329/0800 Česká spořitelna a.s., pobočka Rokycany
6. IČ
00258717
7. DIČ
CZ00258717
8. Dokumenty
8.1 Hlavní dokumenty obce
- Zápisy z jednání zastupitelstva
-
Jednací řád zastupitelstva obce Holoubkov ze dne 5.11.2018.pdf (215,8 KB)
- Obecně závazné vyhlášky a jiné předpisy
- Územní plán obce
- Strategický plán rozvoje obce v letech 2011 - 2015
8.2 Rozpočet
9. Žádosti o informace
Žádost o informaci podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.):
Fyzická nebo právnická osoba
Jaké jsou náležitosti pro podání žádosti o informace dle zákona č. 106/1999 Sb.
Žádost o informaci je podána dnem, kdy ji Obecní úřad Holoubkov obdržel.
Žádost dle výše uvedeného zákona musí:
- být jako žádost dle tohoto zákona označena („žádost dle informačního zákona“, „žádost dle zákona č. 106/1999 Sb.“, „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“ atd.),
- vyjadřovat, kterému povinnému subjektu je určena,
- obsahovat u fyzické osoby či právnické osoby adresu pro doručování,
- být v případě, že jde o elektronickou žádost, podána prostřednictvím elektronické podatelny Obecního úřadu Holoubkov: podatelna(AT)obecholoubkov+dot+cz.
Jakým způsobem lze žádost podat:
Podat žádost lze – ústně (telefonicky, osobní návštěva úřadu), písemně (poštou – adresa úřadu viz níže nebo osobně na podatelně úřadu), v elektronické podobě (prostřednictvím datové schránky nebo e-podatelny či faxu).
Adresa úřadu, u kterého lze žádost podat:
Obecní úřad Holoubkov, Holoubkov 48, 338 01 Holoubkov
Datová schránka: r59ay5q
Adresa e-podatelny: podatelna(AT)obecholoubkov+dot+cz
10. Příjem žádostí a dalších podání
Postup viz vnitřní směrnice č. 2/2010 – Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností (k dispozici v úředních hodinách na OÚ Holoubkov).
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí Obecního úřadu Holoubkov lze podat odvolání prostřednictvím orgánu, který rozhodnutí vydal.
Opravné prostředky se podávají ve lhůtách a způsobem stanoveným obecnou úpravou správního řízení dle zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů, pokud nestanoví jiný postup zvláštní zákon (např. zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů), zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů nebo nejde o samostatnou zvláštní úpravu (např. zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů).
Ve vydaných rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které stanoví postup odvolatele.
Jedná-li se o rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace, řídí se lhůty pro odvolání § 16 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Odvolání lze učinit písemně nebo ústně do protokolu nebo v elektronické podobě podepsané elektronicky podle zvláštních předpisů (zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu).
- poštou na adresu: Obecní úřad Holoubkov, Holoubkov 48, 338 01 Holoubkov,
- osobně na podatelně obecního úřadu,
- ústně u příslušného orgánu, který rozhodnutí vydal.
12. Formuláře
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Postup při vyřizování žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
Přijaté žádosti o informace vyřizuje starosta obce, který každou žádost posoudí a
a) brání-li nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
b) v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil; neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
c) v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
d) nerozhodne-li podle § 15 zákona o svobodném přístupu k informacím o zamítnutí žádosti, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění; je-li zapotřebí licence podle § 14a zákona o svobodném přístupu k informacím, předloží v této lhůtě žadateli konečnou licenční nabídku.
Lhůtu pro poskytnutí informace podle písm. d) může starosta prodloužit ze závažných důvodů, nejvýše však o deset dní. Závažnými důvody jsou:
a) vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti,
b) konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, nebo mezi dvěma nebo více složkami povinného subjektu, které mají závažný zájem na předmětu žádosti.
O prodloužení lhůty i o jeho důvodech starosta žadatele informuje před uplynutím lhůty pro poskytnutí informace.
Postup při vyřizování petic, žádostí, stížností, návrhů, podnětů či jiných dožádání
- Viz vnitřní směrnice č. 2/2010 – Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
- zák. č. 128/2000 Sb., o obcích
- zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
- zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
- zák. č. 553/1991 Sb., o obecní policii
- zák. č. 133/1985 Sb., o požární ochraně
- zák. č. 238/2000 Sb., o HZS ČR
- zák. č. 239/2000 Sb., o IZS
- zák. č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení (krizový zákon)
- zák. č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy
- zák. č. 585/2004 Sb., o rozsahu branné povinnosti a jejím zajišťování (branný zákon)
- zák. č. 219/1999 Sb., o ozbrojených silách ČR
- zák. č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany ČR
- zák. č. 110/1998 Sb., o bezpečnosti ČR
- zák. č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech
- zák. č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení
- zák. č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech
- zák. č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech
- zák. č. 200/1990 Sb., o přestupcích
- zák. č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím
- zák. č. 85/1990 Sb., o právu petičním
- zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- zák. č. 101/2000 Sb., ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů
- zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce
- zák. č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře
- zák. č. 255/2012 Sb., kontrolní řád
- zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- zák. č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů
- zák. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- zák. č. 243/2000 Sb., o rozpočtovém určení daní
- zák. č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- zák. č. 280/2009 Sb., daňový řád
- zák. č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
- zák. č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
- zák. č. 500/2004 Sb., správní řád
- zák. č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích
- zák. č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě
- zák. č. 266/1994 Sb., o drahách
- zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a změnách některých zákonů
- zák. č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování způsobilosti k řízení motorových vozidel
- zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech
- zák. č. 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu
- zák. č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny
- zák. č. 17/1992 Sb., o životním prostředí
- zák. č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí
- zák. č. 246/1992 Sb., o ochraně zvířat proti týrání
- zák. č. 166/1999 Sb., o veterinární péči
- zák. č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích
- zák. č. 254/2001 Sb., o vodách
- zák. č. 99/2004 Sb., o rybářství
- zák. č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší
- zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
- zák. č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích
- zák. č. 455/1991 Sb., živnostenský zákon
- zák. č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech
- zák. č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu
- zák. č. 561/2004 Sb., školský zákon
- zák. č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě
- zák. č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči
14.2 Vydané právní předpisy
Obecně závazné vyhlášky a jiné předpisy
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
V souladu s ustanovením § 17 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, účtuje Obecní úřad Holoubkov žadatelům úhradu jednotlivých nákladů vynaložených na poskytnutí informace v této výši:
Kopie A4 Kopie A3
černobílé 2,- Kč černobílé 4,- Kč
barevné 4,- Kč barevné 8,- Kč
CD/DVD 15,- Kč
Jedna i započatá hodina práce zaměstnance 100,- Kč.
Poštovné podle platného sazebníku České pošty.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádné usnesení nebylo vydáno.
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
- žádné nejsou
16.2 Výhradní licence
- žádné nejsou
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Výroční zprávy
- Zveřejněno Název Velikost St.
01.01.2025 Výroční zpráva PI 2024.pdf(201,2 KB) 35x
02.01.2024 Výroční zpráva PI 2023.pdf(200,6 KB) 109x
02.01.2023 Výroční zpráva PI 2022.pdf(203,1 KB) 161x
01.01.2022 Výroční zpráva PI 2021.pdf(201,1 KB) 228x
01.01.2021 Výroční zpráva PI 2020.pdf(198,8 KB) 274x
02.01.2020 Výroční zpráva PI 2019.pdf(134,1 KB) 352x
02.01.2019 Výroční zpráva PI 2018.pdf(136,4 KB) 476x
02.01.2018 Výroční zpráva PI 2017.pdf(136,1 KB) 541x
02.01.2017 Výroční zpráva PI 2016.pdf(137,4 KB) 654x
05.01.2016 Výroční zpráva PI 2015.pdf(136,7 KB) 704x
05.01.2015 Výroční zpráva PI 2014.pdf(133,2 KB) 763x
02.01.2014 Výroční zpráva PI 2013.pdf(134,2 KB) 825x
07.01.2013 Výroční zpráva PI 2012.pdf(421,2 KB) 929x
01.07.2012 Výroční zpráva PI 2011.pdf(468,2 KB) 932x
01.07.2012 Výroční zpráva PI 2010.pdf(463,6 KB) 936x
Poskytnuté informace
Žádosti o poskytnutí informací
- Zveřejněno Název Velikost St.
03.10.2024 Žádost ze dne 2.10.2024 - Správa veřejného osvětlení.pdf(243,4 KB) 57x
09.01.2022 Žádost ze dne 5.1.2022 - Odběr energií.pdf(85,7 KB) 240x
24.02.2021 Žádost ze dne 23.2.2021 - Exekuce proti nezletilým.pdf(241,6 KB) 359x
18.08.2019 Žádost ze dne 18.8.2019 - Účast ve VŘ.pdf(347,3 KB) 342x
29.11.2018 Žádost ze dne 29.11.2018 - Kastrační program.pdf(745,3 KB) 448x
23.05.2018 Žádost ze dne 22.5.2018 - Náklady na GDPR.pdf(344,2 KB) 529x
04.04.2018 Žádost ze dne 4.4.2018 - Dluhy vůči obci.pdf(482,2 KB) 509x
16.08.2017 Žádost ze dne 16.8.2017 - Škodliví ptáci.pdf(402,1 KB) 620x
08.07.2017 Žádost ze dne 5.7.2017 - Sociální bydlení.pdf(184,0 KB) 654x
08.07.2017 Žádost ze dne 5.7.2017 - Autorizovaná obal. společnost.pdf(14,8 MB) 812x
15.06.2017 Žádost ze dne 15.6.2017 - Informace o stavu VO.pdf(145,0 KB) 854x
21.03.2017 Žádost ze dne 21.3.2017 - Třídění a nakládání s odpadem.pdf(1,1 MB) 658x
20.02.2017 Žádost ze dne 20.2.2017 - Plán investic obce pro rok 2017.pdf(1008,9 KB) 698x
17.10.2016 Žádost ze dne 17.10.2016 - Bankovní účty + darovací smlouva.pdf(1,3 MB) 763x
05.02.2016 Žádost ze dne 5.2.2016 - Plán investic obce pro rok 2016.pdf(609,4 KB) 879x
29.09.2015 Žádost ze dne 21.9.2015 - Měsíční odměna starosty.pdf(596,1 KB) 875x
12.01.2015 Žádost ze dne 12.1.2015 - Plán investic obce pro rok 2015.pdf(614,0 KB) 781x
02.01.2014 Žádost ze dne 24.12.2013 - Plán investic obce pro rok 2014.pdf(265,3 KB) 854x
11.10.2013 Žádost ze dne 11.10.2013 - plakátovací plochy.pdf(503,1 KB) 924x
04.10.2013 Žádost ze dne 3.10.2013 - složení zastupitelstva obce.pdf(630,7 KB) 941x